Shopping Cart

تماس با ما: 09125192527  –  02155624714

به پارسیس گیفت خوش آمدید

مشاوره هدایای تبلیغاتی
مشاوره و راهنماییجهت راه اندازی کمپین تبلیغاتیاطلاعات بیشتر
هدایای تبلیغاتی
خرید هدیه تبلیغاتیبهترین هدیه برای شماخرید هدیه
ماگ و لبخند
چاپ اختصاصیبا نام تجاری، برند و شعار شمااطلاعات بیشتر

گروه محصولات

آخرین محصولات

چرا هدایای تبلیغاتی؟

دریافت یک هدیه تبلیغاتی همیشه باعث ایجاد حس خوب و شادی در فرد می شود. این حس در کنار استفاده مداوم و هر روز از آن هدیه باعث نهادینه شدن نام و نشان تجاری شما در ذهن مخاطب می شود. همین امر سبب می شود که علاوه که کسب و کار شما را همیشه به خاطر داشته باشد.

ایده هوشمندانه

یک ایده جذاب در هدیه تبلیغاتی می تواند به یک کمپین تبلیغاتی هدف مند و ثمر بخش تبدیل شود، در انتخاب خود دقت کنید.

تعامل با کاربران

با ارائه هدیه تبلیغاتی یک احساس تعامل و دوستی نزدیک بین شما و مخاطبانتان ایجاد کنید. این بهترین نوع روابط عمومی است.

افزایش فروش

با ارائه هدایای تبلیغاتی در دراز مدت به افزایش فروش و افزایش نرخ تبدیل مخاطبان خود کمک بزرگی کرده اید.

تاثیر هدایای تبلیغاتی در کسب و کار

با توجه به اینکه در هر کسب و کاری اصلی ترین قسمت بازاریابی تبدیل شدن به یک برند می باشد و عمده تلاش ها در راستای برندینگ انجام می شود؛ باید به این نکته توجه کرد که اصلی ترین قسمت در برندینگ هم ماندگاری در ذهن مخاطب است. از این رو شرکت های مختلف اقدامات زیادی انجام میدهند تا خود را در ذهن مخاطب خود جاودانه کنند، از این اقدامات می توان به تبلیغات های مکرر در رسانه های پربازدید، ارائه تخفیفات، همایش ها، مسابقات، قرعه کشی ها و … می باشد. در این بین یکی از مثمر ثمر ترین اقدامات که هرگز نباید فراموش شود، ارائه هدایای تبلیغاتی خاص و ارزشمند است.

از آنجا که یک هدیه تبلیغاتی میتواند مدت ها در خدمت مصرف کننده باشد و رفع یکی از نیاز های روزمره او را بر عهده بگیرد، نام و نشان تجاری شما که به صورت اختصاصی بر روی این هدایای تبلیغاتی چاپ شده اند می تواند همواره در مقابل دید مصرف کننده باشد و به این ترتیب از شما برندی ماندگار در ذهن مخاطبتان به وجود می آورد. 

بهترین هدایای تبلیغاتی در سال 1402

هدایای تبلیغاتی محصولاتی هستند که پیام یا لوگوی شرکت شما بر روی آنها چاپ میشود و میتوانید آنها را به عنوان هدیه به مشتریان خود تقدیم کنید. این مورد یکی از استراتژی های بسیار موثر در بازاریابی به شمار می‌آید.

با توجه به تنوع بیشمار محصولات تبلیغاتی در زیر میخواهیم به بهترین هدایای تبلیغاتی در سال 1402 که میتوانید برای بازاریابی و قدردانی از مشتریان خود انتخاب کنید اشاره کنیم :

بهترین هدایای تبلیغاتی عبارت اند از لیوان تبلیغاتی، ساعت رومیزی تبلیغاتی، خودکار فلزی تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی، کیف اداری، جاکلیدی و ست مدیریتی که بسته به سلیقه مشتریان خود میتوانید مناسب ترین هدیه را برای آنها انتخاب نمایید.

قیمت هدایای تبلیغاتی

هزینه هدایای تبلیغاتی چقدر است ؟ و چگونه میتوانید با ارزش ترین محصولات تبلیغاتی را متناسب با بودجه خود انتخاب کنید؟ قیمت هدیه تبلیغاتی به چند فاکتور بستگی دارد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم:

  • مدل و کیفیت محصول
  • تعداد محصولاتی که سفارش میدهید
  • پیچیدگی و رنگ لوگو و پیامی که بر روی محصولات چاپ میشود

هدایای تبلیغاتی ارزان

یکی از بهترین و بصرفه ترین روش های تبلیغات برای کسب و کارها، هدایای تبلیغاتی ارزان هستند زیرا از این طریق می توانند به مشتریان جدید و همچنین مشتریان قدیمی و وفادار هدایایی برای قدردانی تقدیم نمایند.

یکی از اصلی ترین سوالات در زمینه تهیه هدایای تبلیغاتی این است که چگونه میتوان یک هدیه تبلیغاتی مناسب، کارامد و از همه مهم تر به صرفه پیدا کرد؟ در زیر به چند نکته و ایده جذاب برای انتخاب هدایای تبلیغاتی مناسب با کسب و کارتان اشاره شده است:

 بودجه و اهداف خود را مشخص کنید: قبل از اینکه به جستجوی هدایای تبلیغاتی بپردازید باید مشخص کنید که چه مقدار هزینه میخواهید بپردازید و در قبال این هدایا به چه چیزی میخواهید دست پیدا کنید.

آیا میخواهید آگاهی سازی برند خود را افزایش دهید، فروش خود را بیشتر کنید یا صرفا فقط از مشتریان خود تشکر و قدردانی کنید؟ بر اساس اهدافی که مشخص میکنید، ممکن است به محصولات متفاوت از نظر نوع کالا و همچنین تعداد کم یا زیاد نیاز داشته باشید.

مشتریان خود را بشناسید: بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که چه کسانی این هدایای تبلیغاتی را دریافت میکنند و چه نوع کالایی برایشان کارآمد است. درباره موقعیت مکانی، اولویت ها، نیازها و علایقشان فکر کنید. به طور مثال اگر مشتریان شما قشر جوان هستند از هدایای تبلیغاتی دیجیتال مانند پاور بانک، هدفون یا فلش تبلیغاتی میتوانید استفاده کنید.

محصولات تبلیغاتی مورد نظرتان را شناسایی کنید: هزاران مدل محصولات تبلیغاتی در بازار وجود دارند که میتوانند با بودجه و اهداف شما سازگار باشند. برخی از محبوب ترین محصولات عبارتند از: محصولات چرمی مانند (کیف پول تبلیغاتی و جلد مدارک)، ابزار شرکتی مانند (خودکار فلزی تبلیغاتی، ساعت رومیزی و …) و انواع دیگر محصولات دیجیتال.

هدایای تبلیغاتی خاص

هدایای تبلیغاتی خاص ابزارهای بی‌نظیر برای افزایش شناخت برند و جلب توجه مشتریان هستند که صاحبان کسب و کار و برندینگ می توانند با انتخاب هدایایی منحصر به فرد و خاص نه تنها به برند خود ارزش ویژه ای بدهند بلکه در ذهن مشتریان خود جا مانده و ماندگاری بالایی ایجاد خواهند کرد همچنین اگر به دنبال راهی برای متمایز شدن از سایر رقبای خود هستید پیشنهاد می کنیم از هدایای تبلیغاتی خاص مانند هدایای دیجیتال و ست مدیریتی برای دیده شدن برند و کسب و کار خود استفاده کنید. اغلب هدایای تبلیغاتی خاص در نمایشگاه یا رویدادها، برای مشتریان وفادار، در هنگام راه اندازی یک محصول یا خدمات جدید و یا یک موقعیت خاص استفاده می شوند و در اختیار مشتریان یا کارمندان قرار می گیرند.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

یکسری از هدایای تبلیغاتی بسیار خلاقانه و خاص می باشند. هدایای تبلیغاتی خلاقانه مجموعه کاملی از هدایا را  با رویکردی منحصر به فرد ارائه می دهد به عنوان مثال صاحبین برند از اقلامی استفاده می نمایند که شاید به ذهن هر فردی که دارای کسب و کار است، نرسد همانند حوله های تبلیغاتی، ست مدیریتی ، ست های ورزشی تبلیغاتی یا حتی هدایای مخصوص بانوان و یا آقایان که بسیار خلاقانه طراحی می شوند در عین حال به کارگیری هدایای تبلیغاتی خلاقانه نه تنها به جلب توجه مشتریان کمک می‌کند بلکه باعث ارتقاء هویت برند، افزایش شناخت و ایجاد ارتباط قوی با مشتریان را نیز می شود. با توجه به رقابت فراگیر در بازار پیشنهاد می کنیم تا کسب و کارها از راهکارهای خلاقانه و جذاب برای تبلیغات خود بهره‌مند شوند.

تخفیفات ویژه

با پارسیس گیفت از تخفیفات ویژه هفتگی در محصولات ویژه و پرفروش استفاده نمایید

مرد و هدیه تبلیغاتی

پر طرفدارترین هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی چیست؟

همه ما هدیه گرفتن را دوست داریم و در صورتی که از سمت فرد دیگری هدیه‌ای دریافت کنیم آن شخص تا همیشه در خاطر ما خواهد ماند؛ به همین دلیل شرکت‌ها از هدایای تبلیغاتی برای معرفی بیشتر برند خود کمک می‌گیرند. هدایای تبلیغاتی یکی از روش‌های پر بازده و کارآمد بازاریابی است که می‌تواند باعث شناخته‌تر شدن شرکت و خدمات آن شود. از هدایای تبلیغاتی می‌توان در همایش‌ها، کنفرانس‌ها، مناسبت‌هایی نظیر عید نوروز، شروع فصل‌ها و … استفاده کرد.

هدایای تبلیغاتی شامل طیف وسیعی از وسایل هستند و پس از خرید آن‌ها، نام تجاری و لوگوی شرکت شما بر روی آن‌ها چاپ خواهد شد. با حک شدن نام شرکت، هر زمان که مخاطب از آن هدیه تبلیغاتی استفاده کند به یاد خدمات شما خواهد افتاد و تبدیل به مشتری وفادار شرکت می‌گردد. علاوه بر خود شخص، هر فردی که هدیه را ببینید با نام شما آشنا شده و ممکن است به سمت خدمات شما جذب شود. بازدهی هدیه تبلیغاتی محدود به بازه زمانی خاصی نیست و شاید حتی پس از یک سال، فردی با دیدن هدیه تبلیغاتی شما تبدیل به مشتری واقعی شود. هدایای تبلیغاتی بسته به بودجه شرکت می‌تواند یک خودکار ارزان قیمت باشد یا یک ست رومیزی لوکس؛ انتخاب هدیه به نظر شخصی شما و میزان هزینه آن بستگی دارد. هدایای تبلیغاتی باید از بین وسایلی استفاده شوند که مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد مانند خودکار، ساک تبلیغاتی، لیوان تبلیغاتی و …

هدایای تبلیغاتی پیش از فروش رسمی یک محصول

زمانی که در خط تولید خود یک محصول یا خدمات جدید را به تازگی اضافه کرده‌اید و قصد دارید به معرفی بیشتر آن بپردازید، می‌توانید آن محصول را هدیه دهید. هدیه دادن یک محصول در ابتدای راه ‌اندازی خط تولید آن، سبب می‌شود محصول را به افراد مختلف معرفی کنید و حتی در صورت کیفیت بالای محصول، برخی از آن‌ها برای خرید دوباره آن باز خواهند گشت. هدایای تبلیغاتی پیش از فروش محصول، می‌توانند در بسته‌های کوچک‌تر از اندازه اصلی محصول ارائه شوند تا از لحاظ اقتصادی برای شرکت هم توجیه پذیر باشند. در هنگام توزیع این هدایا به جامعه هدف خود توجه کنید؛ اگر محصول شما آرایشی بهداشتی مخصوص بانوان است باید این هدایای تبلیغاتی را به دست بانوان برسانید تا بتوانند محصول شما را تست کرده و در صورت نیاز دوباره خریداری کنند.

مزیت‌های استفاده از هدایای تبلیغاتی

استفاده از هدایای تبلیغاتی از جنبه‌های مختلفی می‌تواند برای انواع کسب و کارهای کوچک و بزرگ مفید باشد. مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از هدایای تبلیغاتی را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد.

  • هزینه پایین نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی: روش‌های تبلیغاتی دیگری مانند تبلیغات در تلویزیون، بیلبورد، تبلیغات رادیویی و … هم وجود دارد. این تبلیغات دارای هزینه نسبتا زیادی هستند و ممکن است کسب‌و‌کارهای کوچک نتوانند این هزینه‌ها را پرداخت کنند. هدایای تبلیغاتی قیمتی بسیار پایین‌تر از این روش‌ها داشته و در عین حال بازدهی آن هم بالاست.
  • بازدهی بلند مدت: در تبلیغات مجازی، شما هزینه‌ای را پرداخت می‌کنید تا تبلیغات شرکت یا خدمات شما در استوری قرار گیرد. استوری پس از 24 ساعت پاک شده و افراد زیادی موفق به دیدن آن نشده‌اند؛ یک هزینه قابل توجه پرداخت کرده‌اید و اثر آن تنها 24 ساعت بوده است. هدیه تبلیغاتی از این نظر هم مزیت‌هایی نسبت به روش‌های دیگر دارد؛ زیرا در صورت کیفیت بالای هدیه تبلیغاتی، تا ماه‌ها یا سال‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار گرفته و بازدهی طولانی مدت برای شما به ارمغان آورد.
  • تنوع بالای هدایای تبلیغاتی: هدایای تبلیغاتی را با هزینه بسیار کم یا هزینه بالا می‌توان خرید و این تنوع بی‌نظیر به شما اجازه می‌دهد انتخاب‌های متعددی داشته باشید. بسته به هدف تبلیغات و نوع محصول، می‌توان از انواع هدایای تبلیغاتی استفاده کرد.
  • قدر دارنی از کارمندان و مشتریان قدیمی: هدایای تبلیغاتی تنها محدود به مشتریان جدید و معرفی برند شما نیستند، بلکه می‌توانند گزینه‌ای عالی برای قدردارنی از کارمندان شرکت، مدیران شرکت‌های دیگر و مشتریان قدیمی و وفادار باشد. با هدیه دادن به این افراد، از تلاش‌ها و همراهی‌ طولانی مدت آن‌ها تشکر خواهید کرد و تا همیشه نام خود را در ذهن آنان حک می‌کنید.

محبوب‌ترین هدایای تبلیغاتی که مورد استفاده کارفرمایان قرار می‌گیرد شامل خودکار، خودنویس، کیف اداری چرم، کیف پول چرم، جا کلیدی، شارژر فندکی، پاور بانک، فلش و … است. اگر برای خرید هدیه تبلیغاتی خود نیاز به مشورت دارید می‌توانید با کارشناسان فروش ما در پارسیس گیفت تماس حاصل فرمایید تا به شما در انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب کمک کنیم.

 

برندهای پارسیس گیفت

پارسیس گیفت مفتخر است که با برترین برندهای داخلی و بین المللی در زمینه هدایای تبلیغاتی همکاری دارد

ارسال به سراسر ایران

ارسال در سریع ترین زمان ممکن

تضمین کیفیت محصول

بازگشت محصول در صورت نارضایتی

کیفیت چاپ

چاپ محصولات با بروزترین تجهیزات چاپ

مشاوره و راهنمایی

مشاوره جهت بهترین کمپین برای شما